herr gurka

Lön idag YUUHU!! .. Men tyvärr så jobbar jag en heldag med endast en halvtimmes rast. Så någon shopping blir dte väl inte direkt idag, too bad! Fast kanske lite internet shopping kanske det blir ikväll, who knows ;)
Har lite saker från Urban Outfitters som jag skulle vilja ha, och 2 klockor från Asos. Men som en vis man (Robin) sa till mig, behöver du det? .. Njae, det är mest kul att ha det :D

Det blir alltså två jobbpass idag, pass 1 på Glitter och pass 2 på Vero Moda, snacka om mångsysslare..
Men kul är det :)

Och idag är det också en speciell dag, JAG FÅR BÖRJA ÄTA GRÖNSAKER! WAAAAHH! Åh, det är rena guda gåvan efter denna veckan. En dag att fira helt enkelt, haha!
Ska faktiskt förbereda en god bön och kycklingsallad med timjansås nu att ha till lunch idag ;)

Adios amigos ;)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0