"nu är det jul igen åh nu är det jul igen"

Godmorgon :)
Var så himla trött igår, så tyvärr så lämnade jag mina trogna läsare i sticket ;)

Som det snöar idag! Det känns som rubriken, är det jul nu igen eller? .. Åhr, skulle inte detta vara över nu? Jag vill ha vååååår!

Ska förresten vara hårmodell igen, det är roligt :) Haha, 3:e gången nu .. och kanske 3:e gången gillt? Börjar kanske bli för gammal för sånt? ;)
.. Fast det är roligt ;) Så jag tänker fortsätta sålänge jag blir tillfrågad! Ska ju dessutom hjälpa till och vara ehm, vad fasen kallas det, smink modell? En kompis som går Makeup Stores utbildning ska iallafall få öva lite på mig på skolan. Men jag har inte det lättaste facet att sminka, så upp till bevis hur det går ... ;)

Nä, usch .. är jag någonsin ledig längre? Jobb 9-16.30 idag, kanske dags att göra sig iorning nu ..



Kommentarer
Postat av: Bergskristallen - en blogg om andlighet och kristaller

Inte alls kul att det snöar, det borde ju bli vår nu!

2011-02-24 @ 09:12:35
URL: http://bergskristallen.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0