sånt som är överkomligt

Vad tyckte ni om melodifestivalen idag?
Skitbra enligt mig ;) Bl a Här kan ni se min favvo!
Det var flera jag gillade idag, skoj, så ska det väl va! WUHU!
Har haft en supermysig kväll, ätit en riktigt god kycklingsallad och bara legat framför tv:n. Är jäkligt glad att jag stannade hemma idag.. Behövde lite egentid :)

Skulle varit ledig imorgon, men bestämde mig för att ta lite extra jobb, de 4 timmarna jag står i butiken hade jag ändå bara suttit framför datorn eller tv:n om jag varit hemma. Plus att när man jobbar söndagar får man både sovmorgon, dubbelt betalt och efter 4 har man hela kvällen ledig, rackabajsar overkomligt! ;)

Nu: Nikita (serien alltså, haha)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0