sherlock holmes

Sherlock har alltid varit bra, alltid på udden till creepy och lite lagom psycho. Jag gillar sånt ..
Missförstå mig inte, men sånt är spännande, haha! :D

Såg första avsnittet av en ny serie, just Sherlock Holmes, första avsnittet sändes, antar jag, förra söndagen. Och idag kommer andra avsnittet utav 3 delar. Jag såg första avsnittet idag på svtplay, skitbra! Och nu vill jag bara se nästa avsnitt! .. Men det får jag vänta med tills i veckan, för ikväll ser vi Sons of Anarchy ;) Inne på säsong 2 nu!

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Den där serien är bara sååå bra!! =D Humor och spänning och bra skådisar =)

2011-02-09 @ 20:09:05
URL: http://eimk.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0