teenage dream

Dag 2 har varit både upp och ner. Bitchade lite imårse, tyckte att det var jobbigt att ha så lite valmöjligheter med maten. Men efter mål nr 2 fick jag mig en tankeställare och insåg hur mycket jag faktiskt kan göra med denna dieten.
Nu gör jag "attack fasen" som är fas 1 i viktnedgången. Denna gör man i högst 10 dagar(beroende på hur mycket du behöver/vill gå ner) Jag håller mig till 7 dagar om jag klarar det ens.. Äckligt att bara äta proteiner i så många dagar ju ;) Men jag ska klara detta, no problemas ..

Fick nys om en ny nagellackserie från OPI idag, ett som Katy Perry varit med och tagit fram. Skitfint! Får bara vänta tills lönen kommer i nästa vecka .. ;) Kommer garanterat att lägga vantarna på det rosa .. Teenage Dream heter det.


Kommentarer
Postat av: Anna

..Nu är mässa i Malmö bokad, 2 april. =)

2011-02-09 @ 07:09:21
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Linda

oh, det rosa gillade jag!

2011-02-12 @ 21:34:34
URL: http://lillyz.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0