i'm back!

Går på pencillin, halsen river ihjäl ... blärk!
Jag är fortfarande inte frisk, måste dock gå till jobb ändå, men på jobb är det precis som att man stänger av något. Man svettas som en gris och vet att man är sjuk, men man sätter upp en mur mellan sjukdomen och jobbet och klarar jobbdagarna utan problem ändå. Kroppen är fantastisk ... Eller huvudet är fantastiskt.

Jag vill vekrligen att 2011 ska bli mitt år, jag vill göra saker som inte gjorts innan, sätta upp mål som jag aldrig vågat sätta. Och detta året är jag bitch, liite iallafall :P Jag kommer att säga som jag tycker och tänker (till rimlig nivå) och kämpa för min framtid. Nu är det stora planer på gång!


Kommentarer
Postat av: Josie

HEJAHEJAHEJAAA!! :D

2011-01-15 @ 00:00:47
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0