snilleblixten själv

Heidy howdy!

Tänkte på det precis, fy fan vad du är hatad som byggare/rörläggare/hantverkare av något slag.
Grannen håller just nu, klockan 08.00 på att såga i kakel, slänga med en massa metallrör (eller wtf det nu är) och banka i väggarna. Jag är vaken just nu, men min familj sover. Eller försökte iallafall .. Jag öppnade dörren och skrek rakt ut "är ni dumma i huvudet eller?", utan att tänka mig för självklart, men dom hörde ändå inte ..

Tack för att ni älskar att förstöra andras dagar :)
Vad är det för fel på eftermiddagar liksom? Eller klockan 10 liksom, vad är det för fel på den underbara tiden klockan 10? Till klockan 10 är väl de flesta ändå vakna, men ni hanterverkarkillar, inte konstigt att ni har ett rykte om att vara dåliga i sängen när ni är trötta som berget vid klockan 8 på kvällen för att ni ska envisas med att chocka kroppen vid 07-08 tiden på morgonen.... haha!

(Nu är jag lite arg på morgonkvisten såhär, så skratta bara lite åt det här, ta det inte så jeevkla allvarligt ;) )

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0