spännande väntan

Här sitter jag igen! Åh, det känns "som vanligt" liksom ;)
Vill inte dra allt batteri från mobilen så jag får väl iallafall erbjuda minst ett inlägg om dagen (om ens det är möjligt) ;)

Detta året har det hänt skit mycket, för mycket .. Både till det positiva och det negativa. Men man måste leva för dagen, man kan inte tänka på den man varit eller den man kan vara/kommer att bli. Saker kommer alltid att vara orättvisa och ingen kan berätta vad som kommer att ske/vem man kommer att vara om 10 år. Accepterar man "idag" så, kommer "imorgon" också.

Men nu ska vi inte vara så djupa ;) Men fan alltså, detta året har varit djupt ;)

Början av detta inlägget skrev jag för 2 dagar sedan, tydligen vill inte mina inlägg publiceras så här sitter jag igen och testar lyckan :)
Vi har iallafall pratat med Telia och nu säger dem att internet ska vara klart till den 1:a augusti .. yeah right, det vill jag se .. Så, mina damer och herrar jag får så klychigt säga ..

To be continued . . .

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0