todays look: pumpkinpie

Jobba heldag idag, istället för halvdag, det blir en låååång helg detta.
Men jag ser ändå fram emot morgondagen, det blir helkväll i Malmö med massa mys och mat ;) Spännande & se hur det kommer gå för mig :D

Sen är jag banne mig ledig måndag, (om jag inte har fel för mig?) har aldrig längtat efter mina lediga dagar som jag gör nuförtiden?
 Men nu har det blivit mycket det senaste, men det gööör inget. Som jag sagt innan, mer pengar att spara och spendera!




Den orangea skuggan som jag fick fel med mig hem igår, men den är faktiskt fin på :P Jag gillar den ändå, på någon vänster.

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Jättetjusig ögonskugga! Och det är klart bra med jobb och pengar, men måste nog få ta det lugnt mellan varven också så att det inte blir alltför stor pina att jobba ...

2011-03-04 @ 15:51:53
URL: http://eimk.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0