utmaning

Godmorgon .. oj vad klockan är tidigt..
Man är ingen veteran inom dessa tidsgränserna iallafall!

Ska på mitt första BC möte idag, i Hässleholm. Det ska bli väldigt spännande :) Heldag med fullt av folk som jag inte känner :P YIPPIE! Vi har iallafall minst 1 sak gemensamt så jag tror iallafall att vi får roligt idag!
Vem vet när jag är tillbaka i stan, hoppas iallafall på att hinna tillbaka till Malmö innan 19.00 så jag hinner inom H&M och köpa jeansshortsen min syster hade på sig i helgen, de PERFEKTA jeansshortsen enligt mig, oooh vad snygga! ^^
Och kanske har de fått nya bikini i butik? Har spanat in 2 stycken på H&Ms hemsida .. ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Shoppa bikinis..Vårtecken! =)

2011-03-21 @ 07:01:22
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Lisy (Elisabeth från Glitter)

Hej hej!

Så kul att ses idag på BC-mötet! ÅÅÅh så fin blogg du har!! Så härlig å inspirerande med alla bilder! Skitbra, då har jag något mer att följa, än fb å solsidan ;) hihi :D

Kramis från mig



2011-03-21 @ 20:07:15

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0