long time no see

När stänger ÖB idag? Jag måste iallafall dit ..

Pinsamt igår, vi var i lägenheten och tyckte att saker stod inte där vi ställt dem? Eh inbrott? Nä, jag hade glömt bort att mäklaren sa att en städerska skulle komma och ta allt byggdamm. Hahahah, stackars henne, så hade vi redan ställt dit en massa lådor och grejjor :D Typiskt denna kvinna .. skriver jag inte upp det i min kalender så finns det inte, så funkar det i mitt huvud, det får inte plats :)

Fick träffat Kajsa igår, vi bytade julklappar. Yes, julklappar .. vi hann inte ses innan jul och gissa om vi hunnit ses efter jul? 1 gång på en fika på stan. Men det är aldrig för sent för presenter!!
Superglad blev jag iallafall! ;)

Annars så blir dte en lååång helg, jobbar hela helgen + att vi efter jobb på lördag måste sticka till ILVA och handla våra möbler. Sen kommer syster hem från Spanien eller var det nu var hon är :)
Sista dagarna nu innan vi flyttar helt som man får va med sin lilla familj, vi som varje kväll sitter i soffan ihopa och pratar om dagen som gått. Det är vår tid tillsammans efter alla jobb, träningar och annat. Ledsamt ju .. Robin, snacka om att du har press nu att fylla det rummet på kvällarna :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv. Tackar!

2011-05-13 @ 12:00:05
URL: http://linneaekvalls.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fin blogg (;

2011-05-14 @ 17:49:26
URL: http://loveisloud.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0