man är inte säker ens under sitt eget täcke!!

Har gråtit hela natten!! Varför??!! Usch, det är så jäkla äckligt .......... ööörk!!
Vaknade lite så oroligt, något var konstigt, vad vaknade jag av liksom?? Tänkte, ääh, jag är nog bara kissig nödig.
Reser mig upp och känner att något kittlar/kliar till på låret - PLOFF säger det på lakanet .. "ehh, vad var det?"  .. Tänder lampan och ser till min FÖRSKRÄCKELSE att det är en fästing som är lika stor som en jävla polly godis!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
Alltså jag vet inte hur mycket jag skrek och grät för jag hamnade nog i något chocktillstånd då jag har världens fobi för fästingar och löss!!
Jag har alltså vaknat av att den bet mig tror jag, för jag tror inte att den har suttit mitt på låret och hunnit bli så stor bara under natten på mitt blod!!
Katterna KAN GLÖMMA att dom får sova i min säng något mer ....!! Glad att jag slipper sånt nu när vi flyttar, även om jag kommer sakna katterna otroligt mycket! (ens små barn ju) ;)

Fast nu fick jag precis veta något värre, så nu går jag gärna under täcket igen ...
<3 oh vad ont i det gör i hjärtat.
Livet är inte något att ta för givet, glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Josie

Ni får ju skaffa en liten Pierre ;P



<3

2011-05-04 @ 11:13:49
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för dina jätte söta ord, värmer i hjärtat! :)



Usch för fästingar, jag tvingas ta sådana på hundarna för min sambo vägrar och jag skriker som en pinsam tjej varenda gång, fy vad dem är räliga!



Stor kram!

2011-05-04 @ 11:18:27
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: BEAUTY SECRETS

Uuusch! Jag hatar fästingar!! Våran katter får dom ibland på sommaren, då måste vi ta bort dom med fästingpincett. Det finns tydligen någon medel man kan ha på kattens päls att fästingar inte kommer, jag ska kolla det för våran små krabater.:)

2011-05-04 @ 13:10:01
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
Postat av: neli

usch och fifan för fästingar =( stackars dig!



haha jag vet. helt sjukt att det snöat i maj liksom.. kommer ihåg för något år sedan då det snöade i april haha. då tänkte jag;vafan snö i april? och så kom det i maj nu hahaha. helt j*vla cp!

2011-05-04 @ 16:43:54
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0