det är mänskligt att fela ..men typiskt mig

Typiskt mig ... typiskt mig. Har suktat efter skorna undertill i nästan 1,5 år, varit så avundsjuk på alla som hann köpa dem då jag själv aldrig hann klippa ett par för att jag skulle "vänta tills imorgon, är de kvar så är det meningen att jag ska ha dem". Brukar tänka så, och när jag väntade tills dagen efter så fanns min storlek inte kvar, sen dess har jag ångrat mig, januari 2010 tror jag att detta var, dagen då jag gjorde ett stort misstag, hahahahah!

Och vad händer inte, jo en 37:a kommer in på Seconds.se i lördags .. Vad gör jag inte? Jo, utan att tänka mig för ramlar jag in i någon sort "aaaa AA" hypnos och lägger ett bud på skorna. Snabbt därefter ångrar jag mig så in i he?!)l#ve(¤/%te för att jag har verkligen inte pengarna till dom, jag vill så gärna ha dem, jag älskar dem, men jag har inga pengar till dom .. Trodde faktiskt inte att jag skulle vinna dom för de var billiga jämfört med vad de kostade orginal. Men ja, jo, jag vann dem .. hade skitont i magen och sprang på toa flera gånger för att jag skulle berätta för Robin vad som hänt. Fick springa in på toan på lunchen på jobb för tårarna samlades i ögonen för att jag var tvungen att berätta för Robin. Haha. Jag visste att han skulle bli arg ju .. haha. Vår ekonomiska situation är ju lite annorlunda nu, spontanköp får inte förekomma längre, några hundralappar är mycket nu.. Aja baja mig.





Bilder: Frida Fahrman och google

Kommentarer
Postat av: Anne

Men stackare! Vet du, what comes around goeas around (Kronan!) Du jobbar och slitar, är säker på att du sparar in skorna efter en extra dag på jobbet ditt;) Nå, blev Robin arg?

2011-05-15 @ 23:49:28
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: Josie

Du hjärtat... de skorna är du värd!!! Och som Anne skrivit också.. tänk på det när du tackar ja till en extra dag eller några extra timmar på jobbet som du inte räknat med. Då har du tjänat ihop dem där skorna lätt <3<3

2011-05-15 @ 23:55:01
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0