Manhattan!

Kings of leon - dom du ;P
Hård dag som fan! Alla tanter ska ha nya Ecco, eller så ska dom ska finskor till valborg. Visst kan dom också rocka loss :) Det är svettigt på jobb kan jag säga. Med våra bauuutafönster som solen kan skina hur mycket den vill genom så är det nästan flipflopp och klänning som gäller! Bikini nästan! Fast jag behöver ju inte avskräcka kunderna!
Nu är jag faktiskt ledig till måndag, men ska börja redan 9 då för det är inventering .. tjoho liksom!
 Måste försöka dra mig till malmö imårrn, men dock inte ensam .. ? Sen kl 18.00 ska jag va hos Malin Cammerö & göra bal frisyr :) Det ska bli spännande! Men Malin är så duktig så jag skulle kunna lägga min själ i hennes händer :D Sen framåt kvällen ska kajsa göra en testsminkning på mig. Fan alltså, nu börjar det rulla på!  Men jag kom att tänka på att jag inte har nån väska till klänningen! Måste ju ha något att lägga läppppaaastiftet i :D
Åhh, jag åt precis en supergod grekiska sallad. Mmm mums! Istanbul är fan buuull, men deras grekiska sallad är YUMMI! Man hittar sina smultron .. Men jag måste testa det stället min syster alltid äter på i Malmö, café 2000 nånting .. 

Får jag väl dra på mig mina walkingskor & gå en sväng. Fläsket ska brinna! haha! Seeen, kl 21.00 ska jag hämta robin i smyge. Tjohej, det är min dag!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0