Trött!

Ska börja jobba nu kl 13.00. Usch idag är jag trött! Men det är ju bara 5 timmars arbete så vad klagar jag för :)
Iallafall blir det träning ikväll, step up! Vi är duktiga jag & kajsa :)

Men trots allt har jag panik nu! Det känns som att det är helt för mycket på gång just nu, jag hinner inte med! Jag vet inte ens vad jag ska ge Robin i studentpresent - och det är nästan 2 månader dit.. men som vanligt så skrämmer jag slag på mig själv över ingenting! Ooooch, jag är rädd att jag inte kommer i balklänningen för matvraket Sofie Arndt har nog lagt på sig lite! Fan att det inte finns några mirakelpiller! :) Men jag ska iaf börja jogga snart, får kanske börja redan i veckan? För balen är om 2 veckor .. Maj gaaaaaaaaad ( som lisbeth brukar säga) !! haha!
Nä nu får jag göra mig iordning för dagen!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0