"eeh, vad är magmuskler?"

Bokstavligt talat slängt i mig min kopp kaffe precis! Måste börja göra mig iordning och inte sitta här och dega.. Man fastnar så lätt .. Ska bara kolla deet .. och ddeeet också .. Känner igen? :)

Ska möta Josephine utanför Erikshjälpen kl 12, vi ska ta en truddelutt, mest kolla läget, kanske fynda nått vintage? ..Kan man ens hitta det på Erikshjälpen? ;)
Sen måste jag kuta till jobb, börjar 13.00 ..

Sen tror jag att måndag blir min "nystarts dag", känner mig så jäkla fet när min syster kommer hem från träningen, ute och går, tränar, ute och går, äter pyttelite, tränar och går ...
JA jag är avundsjuk, önskar att jag också hade den jävlar i namman i mig ...
Mimmi och frans stod och jämförde sina magmuskler igår, och jag "eeh, vad är magmuskler?" Ungefär .. :)

Nä, hårda tag nu!

Ses ikväll!
kram!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0