En bra start

Hej tjollahoppsan!
Sitter just nu med en kopp kaffe, rikigt gott gjort idag! Mjau ..
Detta är hemskt att jag säger det, men, jag ska försöka sluta dricka kaffe ...
Tänker på tänderna .. andedräkten, och huvudvärken!
Jag kommer definitivt att känna mig som en knarkare på rehab! Skrikande huvudvärk och sängliggandes! hahahaha! Men jag ska testa .. och jag ska klara av att sluta!

Igår var jag på hugget så in i bomben, eller rättare sagt, jag och mamma var på hugget och joggade lite ihopa ;) WUHU för det va! ;)
Självklart smygstartade vi bara så det var ingen större sträcka vi sprang .. men en bra början!
Eftersom jag blir arbetslös nästa vecka så har jag inte råd till ett nytt gymkort .. så det får bli långpromenader och jogging istället!

Nä nu kanske man skulle lagt på lite make up?

Tjing tjong!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0