Förändring

Jag har verkligen ingenting att göra idag :) Efter intervjun (som gick bra förresten) så fick jag tralla in på Vero Moda och handla lite kläder. Jag har verkligen inga pengar till det, men om man nu ska jobba ite där så måste man ju bära deras kläder också såklart ;) Gjorde bland annat världens klipp, 2 tröjor för 200 kr! Wuhu!

Jobbar nu torsdag, fredag .. sen blir det en (förhoppningsvis) galen lördag som väntar!

Såg förresten att man ska kunna se True Blood på svt:s hemsida "om man missar något avsnitt", WUHU, perfekt för mig ju!
Så nu blir det ännu en serie att följa! Robin kommer hata mig :D hahah!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Josie

JAG VILL OCKSÅ HA EN GALEN LÖRDAG!

2009-08-27 @ 21:25:36
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0