Min framtida tatuering

Jag lovar, att om jag någon dag har så mycket pengar att jag bara kan "slänga ut" minimum summan av vad det kostar att tatuera sig såhär så SKA jag göra detta!


Tyvärr är det ju något som slits bort med tiden, så ska man göra det så blir det nog en dyr tatuering i längden då man måste göra en ny, eller iallafall fylla på den, med jämna mellanrum. Haha.
Men rolig är den :D
Tycker att det är perfekta tån att göra det på också! :D

Väntar på att Min Robin ska sluta så vi kan dra till IKEA.
Wuhu!

Sen blir det jobb onsdag-fredag. Ledig helgen, sen blir det min sista jobbevecka :( buuu ..

Yall hey!

Kommentarer
Postat av: Josie

jag vill också till ikea!! :O

2009-08-18 @ 20:47:44
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Emmie

Hahha, sånna söta tÅsingar :)

2009-08-19 @ 13:34:42

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0