Onsdag, ja onsdag

Sitter här vid datan med turban (har precis duschat) :)
Jag vill inte redan äta frukost för då kanske magen sitter och skriker på intervjun? haha! Så jag försöker dra ut tiden lite nu, småhänga här och fundera på vad jag ska ha på mig?
Jag tänker verkligen inte klä upp mig iallafall. Jag hoppas göra intryck på annat vis istället:)
T-shirt, jeans, och en maaaassa accessoarer brukar bli slutresultatet :)

Jag har sovit riiktigt gott inatt! Men så vaknade jag imårse av att jag behövde gå på toa.. och vad händer inte. Jo katten hade spytt mitt på badrumsmattan, och såklart innan jag hunnnit tända lampan så står jag redan i det ..
Mums va?

Nä, jag kan iallafall börja sminka mig?
Sen ska jag ta bilen in till malmö, tyvärr är det billigare än bussen. Känns som att man måste vara rik idag för att kunna åka buss. Så tyvärr får jag bli o-miljövänlig. Och jag som till och med brukar vara duktig med att ha tygpåse. Men sorry världen, bussen är för dyr ..

Hatar att jag inte kan se den nya serien Tru blood idag, SYTYCD är viktigare hallå ;)

Sen när jag är hemkommen igen så får det bli en sväng på stan för att hitta något till emelie.

Pussochkram!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0