Passar på ..

.. Att blogga lite när solen är i moln!
Skulle egentligen kolla Mimmi idag när hon har träningsmatch, men solen kom och jag stannade hemma ;) Sorry sis' !
Nästa gång kommer jag.. om det inte är sol ;) haha!
Har ju inte solat på ca 3 veckor va? Så min hy behöver en uppfriskande soldusch!

I eftermiddag kanske jag tar cykeln ut till Josephine, men orkar man cykla till simmermarken? Njaa .. who do you think I am? Lance Armstrong? ;)
Vi får se sen vad jag orkar ..

Och vi hade supertrevligt på Big Bowl igår! Spelade i två timmar, var sen sugna på att dra ut någonstans, men sängen hemma kallade på oss, så det blev ett no no ..

Lite bilder sen igår:

Mimmi fick till värsta bowlingposen ;)


Fan vad man laddar ..


Spökbowling :)


Robin Hood a.k.a "BOMBEN"




The end

Solen kom igen .. :(

/Sofie

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Ursäkta mej men bowlingskor är verkligen inte sexiga! Vore det inte för att bowling är grymt kul skulle jag aldrig sätta på mej sånna! ;)

2009-08-02 @ 20:43:34
URL: http://stringoflammingo.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0