Tuff vecka

Ja, detta blir en tuff vecka känns det som. Kanske är det inte så mycket att göra egentligen, men det bara känns som det. 
Idag måste jag skriva in mig på arbetsförmedlingen, posta brev,  skiriva ut cv, ändra lite cv, packa och planera inför imorgon: imorgon ska vi aaantagligen till Danmark och söka jobb, jag och Robin. Sen vill jag gärna hinna med att träffa Kajsa. Men jag lovar inget :(
Onsdag ska jag på arbetsintervju, och allt snurrar i mitt huvud! Tänk så får man jobb direkt i Danmark? Vad gör jag då? 
Sen blir det jobb resten av veckan. Och när ska jag hinna träffa elise och handla present till emelie?
Nää vi får väl seee ..

Nu ska vi in till stan iallafall!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0