secret life

NOLL inspiration de senaste dagarna.
Men nu är det trots allt en ny vecka och en ny dag! Kanske dyker något spännande upp denna veckan?

Skulle gärna vilja dra in till Malmö kanske idag? Men känns som att jag inte har de pengarna just nu när jag ska till Danmark nästa vecka igen .. Även om det är för jobb, så känner jag mig själv och alla andra tjejer därute- det går inte att bara titta ;)
Men jag skulle vilja ha något som fick mitt blod att pumpapumpapumpa satan igen! haha, och vill ni höra något galet? .. En shoppingrunda hade nog gjort susen ..
Jag citerar Rachel Zoe " andra samlar på böcker, porslinsfigurer, vadsom liksom, och jag samlar på kläder" Kläder, skor accessoarer= my life! hahahaha
(jag bara önskar att jag levt Zoes liv, haha)




Detta kunde ha varit jag och min assistent Brad istället, haha


Kan inte solen titta fram så jag kan sola?

/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0