Vilket äventyr!

Imårse kom Josse hit, vi drack kaffe, jag fick akutraka mina armhålor, vi kollade på en brudklänning hos min granne, SEN drog vi till Erikshjälpen. Tror att det hade varit roligare att gå där om det inte varit så mycket folk där .. Allt ifrån alkisar till oss :) Var där! hahaha! Men ingen av oss hittade något. Det är nog ganska mycket från gång till gång som man kan hitta något fynd där. Jag hittade ifs en sån, ja jag vet inte vad det heter. Nån kompassliknande grej som som hade varit snygg att ha på väggen :D Bara dekoration ;)



Sen fick vi ett tossaryck att cykla runt och leta efter en second hand affär som jag "hört talas om" som säljer en massa gamla märkes grejjer, så vi cyklade runt där jag hört att den skulle ligga. Och banne mig, vi hittade den! Men där var stängt :( Så vi ska dra dit en annan dag istället har vi bestämt! För där bara mååste vi in! ;)

Ikväll blir det lugnt som i lugnet före stormen. Jobbar imårrn också, sen är jag ledig i 4 dagar.
.. Råkade köpa med mig nacho chips hem ;) Knapr knapr ..

Tjohej & hopp!


Kommentarer
Postat av: Josie

Jag ville cykla mer med dig och leta second hand ;) Jag vet att där finns en på östergatan också.. där har jag varit innan, så på vår tur så kan vi köra inom där hehe ;P Tack för en härlig torsdags förmiddag! Hoppas det gick bra att jobba :*

2009-08-14 @ 09:27:00
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0