Aldrig ledig

Nä, det känns som att även de dagar då man är ledig blir man ändå inte helt ledig. Kl 10 imårse ringde det i min lur "ska inte du öppna idag! nääää JAG ÄR LEDIG säger jag. Detta är andra gången detta händer inom en månad, fast denna gången inte på Glitter. Haha, vad är det som händer?
Sen ligger jag självklart och oroar mig i sängen, tänker på om jag ska köra ner ändå och hjälpa till, ska jag dittan och dattan, aallt går runt i huvudet för man vill alltid vara till lags.
Men idag är jag afktiskt ute i st.isie för första gången på 2 veckor .. så nej, sluta nu, jag vill vara ledig och umgås med min Robbew :)
Vi ska byta däck på bilen, fixa nån trasig lampa och passa på att dammsuga den lille nissan idag :)
Och jag behöver en ny conceler, make up stores gärna .. Ska någon till malmö idag?? :)
Min tog slut igår, jag fick skrapa fram det sista för att inte behöva gå till jobb med värsta mörka ringarna under ögonen, hahah!
Men vad gör jag imorgon liksom?
Jag får nog gå till jobb som ett monster ..
(nu sitter jag på robins dator, därför all text blir en klump bara, vet inte alls varför det blir så?)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0