Early morning

Nästan precis kommit hem från farmor och farfar, det var 2:a julfirandet detta året för min del :) Och julafton har ännu inte infallit :D
Jag fick en hårfön ifrån Björn Axén, presentkort på Karaveller, presentkort på Åhléns och sen hade min farmor som vanligt vävt två kökshanddukar till mig ;) hehe!
Och Robin var lite söt och gav mig "en tidig julklapp", en Body butter och duschgel ifrån Kings and queens, söt pojkvän va?



Min chef på Glitter gav mig ett bra förslag, "du kan ju blogga om Glitters nyheter?". Ehh, vilken skitbra idé!? Fast jag undrar om man verkligen får det? Det ska jag ta reda på, för det tycker jag verkar vara en skitbra idé! :)
hihi.

Nu får jag väl vara lite social med Robin!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0