in my dreams

Det blir bara lite snabb updatering när jag hinner, tyvär guys.

Igår åkte vi in full bil till Malmö och såg Avatar i 3D, och helt klart var det en riktigt bra film. :) Det blir väl en sån "klassiker" kan jag och alla andra ana tror jag?
01.00 kom jag i säng inatt, och upp igen vid 06.00 .. Att jobba 08.00-19.15 gör jag inte om frivilligt kan jag säga.. Jag kunde inte stå på mina ben när jag kom hem ikväll .. Det värker något fruktansvärt.. och det är nyår imorgon och jag har tänkt ha mina "killerheels" på mig ..Hrm?



Jag har iallafall hunnit måla både tånagler och fingrar ikväll, en tripp till solariumet blev det tyvärr inte. Men äääh, där minaskade jag risken med hudcancer 50% ..Så sant, yes.

Nu ska jag bege mig till drömmarnas värld, och sen upp till jobb 10-13 YES!
 Hej svej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Josie

GOTT NYTT ÅÅÅR ÄLSKADE SOFIE!!! :D

2009-12-31 @ 00:51:10
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0