Life

Uuuh, detta gör jag aldrig om!
Helt galet att jag gav mig ut och körde på E6:an idag, det var så isigt, halt, snöigt och LIVSFARLIGT att köra!
Jag körde i allt från 30 till 65 på motorvägen! Hahaha ..

Men jag fick gått på min intervju (som gick helt ok), fick handlat min sista julklapp och även smått och gott till mig själv (såklart), hihi.


Rött läppstift och röd halsduk fick jag med mig hem.


Tröja från Zara


Och kuddar från Indiska

Nu ska jag lägga mig i soffan och baaaara kolla tv hela kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh då måste ja hålla utkik efter H&M tröjan :)



Jätte snyggt med röda läppar och röd halsduk. Kanske ska plocka fram min stora stickade röda halsduk :)

2009-12-18 @ 10:00:19
URL: http://johannarodell.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0