Old dogs

Det har varit en heldag i Malmö idag, och jag råkade göra en grej .. jag råkade köpa en grej .. Jag kan ju bara säga räv ..

Och ikväll blir det bio med Robin och hans familj. Old dogs står på menyn, vi ville se Avatar i 3D, men tyvärr var alla platser i Malmö tagna så jag får väl istället försöka lura med mig själv när Robin och simon ska se den.. Agera 3:e hjulet eller något. Why not?



Och förresten, det stämde, 3 dagars ledighet = guld i mund!

Och vad säger ni, bara för att jag är så jäkla rolig så ska jag börja med "dagens vits"! va va va? Låter det KUL?!
:D

Robins mamma är så jäkla bra på vitsar så jag ska sno hennes bästa ;)

Dagens vits lyder såhär:

-Vad sa getingen när han flög baklänges in i väggen?
OH MY GAAAD !!

Kommentarer
Postat av: Josie

Vi kanske kan se den allihop? haha

2009-12-27 @ 21:31:15
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag vill oxå se! Men sofie när är det kajsasofie dag? jag saknar min Sofie <3

2009-12-28 @ 12:55:17

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0