Tidig söndag

Godmorgon!
Usch, det är inte kul att vakna när det fortfarande är mörkt ute!
Men vissa jobbar söndagar, och är därför uppe vid helt orimliga tider en söndag :)

Hemskt hemskt irriterande att när jag väl är ledig (måndag, tisdag) så får jag en tid till arbetsförmedlingen!
Dom kunde inte satt tiden bättre!?
Fan jag vill bara "gör ingenting" och sova sålänge jag bara kan. Men nopeilope ..
Och jag kan inte direkt dra en rövarhistoria heller "eh jag kan inte för att jag ska jobba". För sånt kollar dom självklart upp .. Jävla medlare ;)


Jag beställde förresten klänningen "WUHU"! Så kanske att det blir julfesten som den åker på till!

Jag behöver ha lite roligt nu, en jävla brakfest med en brakfylla till det! ..Det står på min beställning för sist var nog i somras som det ens burrade lite i kroppen! haha!

Vi på Glitter ska iallafall åka till Köpenhamn den 15:e, det ser jag fram emot. Fast där blir dte nog ingen brakfylla :D Bara en drink eller två, och en massa mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara att höra av dig så ska jag hjälpa dig med festen och fyllan, jag har ett helgalet gäng som vet precis hur det ska gå till!!

/Kusinen i Malmö

2009-12-06 @ 23:30:14

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0