Vad är egentligen framtiden?

Jag är ledig idag, men det blir tyvärr inte ledigt ändå. Ska in till Malmö nu om en stund, försöka fixa någon sista julklapp och sen gå på en intervju .. ooh scary!
Det är alltid så nervöst med intervjuer ..
Men saken hör till att jag inte ska vara jätteorolig, och det är jag inte heller .. Jag har trots allt inte sökt jobbet, dom sökte upp mig så då är det deras uppgift att övertala mig tycker jag :)

Men jag tycker faktiskt att det är lite jobbigt, jag har redan den bästa arbetsplatsen och de bästa kollegerna, och jag vill inte därifrån. Det var längesen jag trivdes såhär bra som jag gör på Glitter (såklart) :).  Men varför ska pengarna alltid vara styrande?

Ibland måste man kanske säga "fuck pengarna".
haha ..



Kommentarer
Postat av: Josie

Jag hade kunnat hänga med och hålla dig i handen, så kunde jag också skaffat mig lite julklappar sen hahaha

2009-12-17 @ 11:55:58
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0