din lilla buse

Jag fick gått min runda innan, det var skönt :) Passade på att dra inom solariumet också så jag är brun och  fresh till fredag! :)
Robin kom hit innan och powernapade lite, haha! Dom kör helt för hårt tycker jag! Nu skulle dom vidare till Dalabadet och lulla runt där hela kvällen! Usch vad kaaallt!

Jag tror att någon av våra katter har fått loppor, för jag har fått två bett som kliar som fan! Haha, mimmi hade också fått det. Vem kan det va som är en liten loppa, lillen kanske? Inte helt omöjligt då hon är ute och springer hela dagarna, sen kommer hon hem och är lite så söt och ska bli klappad och sova i våra sängar. Säkert hon som är boven i dramat!

Jaja, nu ska jag vidare till Maxi med mamma!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0