Fortsättning

Vad hörs från allas läppar just nu? Jo att Michael Jackson har gått bort .. Crazy. Legat ute på terassen och solat hela morgonen och lyssnat på MTV som spelat M.J. Tror att han faktiskt kan vara den största artisten genom alla tider? Och det har han gjort sig förtjänt av att kallas.

Dagarna är långa och jobbiga nu, jobbigast är det för mamma, men hon är så himla stark! Hon ska hedra Mulli genom att sluta röka :) Rökfri i knappt 2 dygn nu, duuuuktig mamsi! Stor guldstjärna!

Ledig idag efter att ha jobbat 4 dagar i sträck, ovanligt för mig, så därför är jag trött nu! Men jag ska jobba imårrn också, så det får man ta. Det blir långa veckor nu, men det luktar gott i plånkan!

Nää, nu ska jag in i duschen och simma i strålarna, sen ska jag och mamma till Maxi. Vi måste köpa nya brassestolar för på en vecka har jag pajjat två ;) hahaha .. Tror ni att jag känner mig smal och smidig nu?





<3

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0