It's going doooown

Nu är jag och mamma ensamma hemma i en hel vecka, gud vad rent här är redan nu :D Man är så van vid att Mimmis kläder och grejjer ligger ööööverallt annars! haha!

Vet inte hur jag ska orka jobba 6 dagar i rad? Förstår inte hur Kajsa kan jobba 10 dagar i rad? Bara detta är helt dödande för mig! Men jag klarar det, efter 2 dagar är man "inne" i det, så då rullar dagarna bara förbi!
Tror att jag sover hos Robse inatt, sen imårrn hade jag tänkt höra med kajsa och josse om dom vill planera nåt? Vi måste ju iallafall kolla på So you think you can dance :) För vill dom inte se det så ser jag det själv ;)
Sen ska jag planera tid till Alexandra också, men det trycker vi in en kväll!

Nu kallar jobb!
puss

Kommentarer
Postat av: Josephine

jajajaja, so you think you can dance!!

2009-06-29 @ 23:22:19
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0