Midsommar, härliga midsommar

Ääääännnu en dag på jobb! Haha. Men idag blir det bara till 13, eller 14? Jag vet inte hur länge vi ska ha öppet. Det är ju midsommarafton för guds skull? Men jag tänkte på en sak, får man dubbelt betalt efter 12 idag när det är en "afton"? Somebody?
Jag vet inte riktigt, och det vet säkert inte dom på jobb heller, hade varit bra att veta?

Ikväll blir det päärtej! Maxine och resten skulle börja vid 4, men eftersom jag inte vet om jag slutar 13 eller 14 idag så sa jag att jag kommer senare. Skulle egentligen äta at Robin's också, men det blir inget för hans föräldrar skulle på poolparty ;) hahahahah! Så jag kan lika bra vänta tills mamma slutat jobba vid 18 så kan hon köra mig till maxe :) Men hur fasen ska jag ta mih hem inatt? Jag får nog ta med mig extra skor så får jag väl gå hem .. Ända från gamla bilprovningen .. Kajsa kan jag inte sova hos dig istället? :D

Nu ska jag putsa upp mina svarta ballerina som blev nästan totalförstörda på studenten.
/Sofie

Kommentarer
Postat av: kajsa

SKA DU OXÅ TILL MAXINE :D wwweeeeiii vi med haha ses sen hjärtat <3

2009-06-19 @ 13:32:56
Postat av: Josephine

Midsommarafton räknas som en lördag :) efter 12 är det 100% och vi på valen stängde i alla fall 13, så det gjorde väl ni med? :)

2009-06-20 @ 11:49:16
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0