oh sunshine

Solat sen 10 imårse, men nu kom alla molnen :( Men jag visste redan att det inte skulle bli fint hela dagen idag, det hade ju väderprognosen förutspått :) Men det är också väldigt typiskt eftersom jag är ledig idag och ville steka lite. Men jag fick iallafall 3 timmars väluppskattad sol!

Får väl ta min lilla nissan och sticka till Willys & handla. Egentligen bör jag gå dit ;) Men jag går dock inte dit när jag vet om att jag kommer att behöva bära minst 2-3 kassar hem!
Vet inte vad det blir till middag idag .. Vad jag ska röra ihop? Bakpotatis eller nått kött? Man kan ju grilla i ugnen ;) Den funktionen finns :D

Bananas!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Asså jag är också ledig idag. hur har vi kunnat missa denna möjligheten att umgås? haha <3

2009-06-02 @ 14:01:41
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0