Tofs

Idag har jag satt håret i en tofs för Annika på jobb tycker att jag ska ha det! :) Så tjotofsilofs!
Nannade hos baby inatt, mysigt värre. Men tråkigare när jag skulle stiga upp i mårse, inte roligt att köra helt ensam från st isie, kallt och ruggigt!

Idag börjar även studentveckan för Trelleborgs studenter. Utklädnad och fylla helt enkelt :)
Och imårrn är det paraden, då alla studenter går utklädda runt stan och skriker! :D Åh det är så härligt att se!
Fast oturligt så jobbar jag imårrn, men paraden börjar 11, och jag börjar 11 på jobb, så jag ska nog ta och komma lite tidigare så jag hinner se :P Dom går alltid utanför jobb när dom går "stan runt". Tur ;)
Värsta är bara att man får ta omvägar till jobb så man inte blir nersprutad av vattenpistolerna ..
Sen torsdag är det spexet, om jag inte är helt fel på dagarna? Det är ju ballaste ever, alla gör varsin dans (och alla är skitfulla) så ska man visa den till mixad musik på en scen inför heeela skolan! hahah! Det är så roligt så det inte går att beskriva!
Antar ifs att jag inte behöver berätta mer eftersom dom flesta som läser min blogg är nog själva från Trelleborg :)
Annars, hojta till!

Pussochkram Sofie!


Gjorde en liten fläta också :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0