what to do?

Vaknar av att grannens hund skäller! Frågan är vilken dag jag inte gör det? Ibland vill man bara gå ner och trycka upp en tennisboll i flabben så kan han stå där och försöka skälla ju.
Men jaja, nu ska vi inte va så. Men jag hade nog fortfarande legat och sovit nu om han inte haft anfall där ute. ;)

Tänkte att jag ska ut & gå en sväng snart. Lika bra att passa på nu när vädret är torrt, no rain, för sen ikväll när man planerat att sticka ut en sväng efter maten så är det säkert pissregn. Jag vill ha sol sol sol nu!

Annars kommer det bara att bli en riktigt lugn dag idag. Har inget att göra? Oj, det känns så konstigt. Kanske får ringa någon som kan pigga till dagen lite? :D



Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0