Blöjröv!

Nu har jag egentligen bråttom till jobb! Men jag hade en massa skriv i fingrarna så lite hinner jag skriva av mig :P
Jag fick en liten shoppingrunda i Trelleborg igår .. Hittade väl inget särskillt egentligen, men någon är alltid något!
Åh jag har så mycket på min lista över vad jag vill ha nu :D haha! Måste bl.a ha ett par grå jeans, en lång t-shirt och ett nytt halsband! Men pengarna i min plånbok är ganska så mycket borta.. höhö. Det kan inte hjälpas, det bara blir så :) Jag vet inte vart dom tar vägen!
Men oj oj.. nu måste jag gå, skriver väl nått mer sen ..
Tuut tuut!

Dagens fula outfit, var inte på bättre humör.. haha
Köpte dessa igår.. 149 kr på Lindex, så lite blöjröv kan jag väl klara av:)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0