Det blir bättre

Min arm är mycket bättre, ÅH VAD SKÖNT! Måste sett ut som ett pucko igår när jag var ute och gick med armen under brösten! .. Men det gjorde så ont ju och det var ändå sättet att lindra det :) haha!
Min dag har varit ganska så lugn, men ändå lider mina fötter varje gång man kommer hem och tar av sig sina svettiga skor. Ibland har man lust att ta på sig ett par fula Ecco skor, meen där går gränsen :) På träningen kan det gå an, men till vardags .. hrm, nae, då har jag hellre ont :D
Jag längtar till på söndag .. haha, alltså.. för då har jag bestämt mig för att ta en KRÄNGAR DAG! Åh vad jag ska äta! Chiips, Ben&Jerry och kanske hämtemat ;) om jag orkar! höhö ..
Ja mina vänner, ibland har man nått att verkligen se fram emot, haha!
Vi ses!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0