Ett hårt pass!

Gissa vem som var riiktigt duktig igår? Jaaag, jag var ute och joggade! Jag och min syster ska bli jäkligt fit nu :D Hon är det redan ifs, haha, men jag däremot, jag får kämpa lite extra! Men det var riktigt skönt. Men jag kan ju också berätta att mina ben värker rätt så rejält idag ..
Blev ju självklart en sväng till Malmö igår också, jag hittade inte allt jag var ute efter, men det blev iaf en klänning, en snygg t-shirt, ett par solbrillor, ett armband från indiska och en ring från h&m.  Tror det var alles? Gråa jeans var ju skitsvårt att få tag i om jag inte ville ha sånna som satt långt upp till brösten. Nae, så det får jag fixa en annan dag.

Ska gå till jobbet idag, så jag får nog göra mig redo nu:)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0