Feeling hot hot hot

Klockan är inte särskillt mycket, men ändå värmer solen nått så in i braspannan! Ska snart ut och lägga mig i trädgården. Jag ska STEKAS! :)
Mors dag idag! Så Grattis på er alla Mammor! Min mamma ska få sin lilla gåva när hon vaknat .. och det vet man aldrig när hon vaknar ju .. haha! Hon sover längre än en trött tonåring:)

Igår när jag och syrran åt middag ihop, så hörde vi ett BOM i köket! Shit vad var det liksom .. Så när vi öppnade köksluckorna så hade den ena brakat ihop :D hahaha!
Och lata som vi är så ville vi äta vår middag klar innan vi började mixa och trixa för att laga den.
Lösningen blev såhär sålänge .. och ÄR fortfarande .. hahahaha!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0