Hej och hå

Jag har så tråkigt! Slutade kl 16.00 idag. Och sen när man väl kommer hem så är man inte alls på humör för något. Åt en megagod salamisallad precis iaf, och en kopp kaffe på det ^^ smarrigt!
Mycket mer ger nog dagen inte mig, jo en lång powerwalk sen. Sista veckan det är träning, så jag går nog bara dit och tar ett shema sen, eller imårrn .. eller onsdag.. eh, så blir det alltid. Idag hinner jag nog inte, och imårrn ska jag in en sväng till Malmö och shoppa! (Åh, det har jag sett fram emot supermycket) :P
Handlade till och med lite idag, kunde inte låta bli .. Men det är väl alla vårkänslor :P
Men Emmie ringde precis, så jag får väl hotta i mig lite tomatsoppa om en stund, sen dra till henne:) Vi ska se om vi kan få med oss Wilma på en walk sen:D
Tjong!




Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0