Helt väck

Sitter här nu, heeelt för trött. Jag hade mycket hellre haft ett måndag-fredag jobb så man iaf hade haft helgen ledig, men en annan ska börja jobba kl 10 idag. Fått helt för lite sömn inatt, så jag vet inte hur jag ska klara dagen, kvällen, natten! Men man blir kanske övertrött så man blir jäkligt rolig iaf? :D

Det blev både grillning och A9 igår. Fast grillningen var inte alls kul, solen försvann och jag frös som en .. ja jag vet inte, ispinne eller nåt? Jag kände verkligen inte mina tår, och min ena tumme stelnade fast i ett läge (efter gaffeln), så jag kunde inte göra mycket mer än att hålla i gaffeln, haha!
Men sen hos Emelie var det roligt, och A9 också. Förutom att alla blev dåliga i magen av köttet, så hemma hos Emelie var toan ockupperad hela kvällen, när den ena gick ut gick den andra in och så gick det till på rullande räls! ;)

Lägger väl upp nån bild imårrn.
Usch, någon kan väl ge mig en lyckospark och en shot av insulin! Ork ork ork!

Kommentarer
Postat av: kajs

du babe, vad hette ditt nagellack från isadora som jag tycker är så fint ? :D

2009-05-18 @ 00:23:07

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0