I want to break free

Hade tårar i ögonen hela vägen hem från jobb igår, vet fan inte vad det är med min mage. Men jag får väl gå till farbror doktor nu i veckan, för jag blir gaaalen! Har inte sovit något alls inatt nästan, bara den stunden jag fick sova på babys  chest:) Sen skulle man upp och jobba idag, fick gå en timme tidigare för jag kunde inte hålla ögonen öppna. När jag väl går, är på väg hem, så kommer krampen i magen igen. Fan alltså.
Så jag måste svika josse ikväll. Jag som ville va med lilla Josie idag :( I am sorry peanut :(

Får väl sätta mig och kolla Robinson finalen ikväll .. eller nåt. Vet att jag har lite godis kvar sen bion igår ;) Mumsi kom till mig bumsi :P
Bion var bra igår, men alltså jag har läst nästan halva boken nu, och filmen var helt tillskruvad, fan inte alls som boken, ändrat på HUUUR mycket som helst. Det är lite bajsigt, men äh .. Den var bra ändå :) Bättre än Da vinci koden iaf, för den filmen var helt fucked up!

Ska nog ta en powernap nu, härmar Emmie ;)

Auf wiedersen (eller hur det stavas) hahahaha

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0