lasseman!

Åkte ut till Robin igår. Egentligen var jag jättesugen på att festa, men eftersom det blir hålligång redan nästa helg igen så sa jag "no thanks".
Idag blir det ännu lugnare, har än så länge bara hunnit med att äta sån skit god dansk macka som robin tipsade mig om :) Remoulade, dansk salami och rostad lök, faktiskt jätte gott :D haha! Sen drog jag inom Hönan Agda på vägen hem, där hittar man alltid nått! Sen resten av dagen blir det bara lite repris av Spårlöst vid 16 tiden, sen ut & gå.. sen nja, bums i säng kanske? Börjar trots allt 9 imårrn för det är inventering :( Så tråkigt.
Och jag måste komma ihåg att be Kajsa om en ny sminkning, om hon har tid. Eftersom jag nu blev missnöjd med färgen på sjalen, så får jag ändra sminket till lite mer diskretare tror jag. Det tycker jag faktiskt är dåligt, stoff och stil har mycket, men tyg till sjalar kunde dom väl ökat utbudet på .. Stoff och stil, läs nu min blogg och ta åt er! helloouu


Sommarkänsla? Lyssna då på Lasse Berghagen - En kväll i juni

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0