Ledsen !

Åh jag ramlar omkull så ledsen jag är, ringde nämligen till Topshop och skulle se om mina drömskor fanns, men till svar fick jag " nä dom fick vi för några månader sedan, så det är bara en storlek 40 kvar och jag tror att dom är slutsålda i hela landet", Åååhh, jag gråter nästan! :( Så jag funderar på att ringa Hasse Aro och be han göra en efterlysning på skorna ;) I storlek 37! Please, I don't care if they are begagnade! JAG VILL HA DOM! Besatt eller? ... haha!
Lunchade med Emelie, Mamma Mia och Mias dotter Isabella idag:)  Harmony har faktiskt blivit jäkligt fräscht, kul.
Fick sytt in min balklänning idag också, en sista finputsning bara:) Så nu sitter jag bara här vid tv:n, ätit en smoothie som var välbehövd efter min lilla promenad!
Tjoho!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0