Olay!

Har umgåtts med sötaste Josse idag, hon är verkligen söt! Och en riktig glädjespridare! :)
Men nu när jag väl kom hem så hade jag velat stanna längre, för här va inte en kotte hemma! Men äh, jag måste ändå gå & lägga mig snart, en hel jobbedag imårrn ju. Men sen är jag ledig hela resten av helgen så morgondagen går nog snabbt!

Och det har bannemig åskat och blixtrat idag igen! Det har åskat helt för mycket på senaste, och regnat helt för mycket! Det är trååkigt! Man vågar knappt ens sätta på en bra film för man är rädd att ha strömmen igång, haha!

Nu längtar jag verkligen tills lönen, måndag, KOM IGEN! :D Jag får väl dra in en sväng till Nova med Josse, och Mimmi ville väl också hänka med? Får hoppas att jag hittar den "perfekta klännigen" där ;) Denna lönen blir väl förhoppningsvis bättre också - vilket behövs, haha!

Usch nu börjar jag svammla och snackar bara för att jag är ensam och har tråkigt ;)

Billabong!



Hittade endast en urgammal bild på Josse ;) Vi får nog ta nånna nya va? :D



Baby kom hit? :P (Robin tycker att det ser ut som att han äter upp mig på denna bilden, men det gör inget, det får han lov att göra) :D

Kommentarer
Postat av: Josephine

aaaau sötaste sofie!!! :D:D du hade gärna fått stanna längre hihi Ja nästa gång får vi ta bilder, för det var en riktigt gammal bild, ska jag ta med kameran till nova? :O;P haha Förresten så har vi pratat lite om att ta en tur till tyskland och fylla på spritförrådet ;) kanske vill hänga med om det blir av? Har sånna erbjudandelappar "åk två betala för en" men dem gäller bara till 6/6 eller något sådant.

2009-05-22 @ 21:20:37
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0