Smuk

Gutentag :)
Alldeles nyvaken och sitter här med en kopp kaffe. Jag har sovit jättegott inatt, det var längesen banne mig!
Ätit både rökt makrill och färska jordgubbar till frukost, så jag är fullproppad med vitaminer nu :D
Kan det bli en bra dag då också?

Mamma är i Tyskland hela dagen, så jag har bett henne handla hem den nya kopparbergs fläder cider. Låter gott va?
En kund i butiken sa att dom fanns i 7.0% så JA TACK sa jag, hihi. Den kanske inte är ny egentligen? Men den har iaf inte funnits i Tyskland innan, så de´ ;)

Jag vet egentligen inte vad jag ska göra idag? Men jag kanske ska ta & göra en storstädning här hemma? Kan behövas ..




Kära Emelie får vara med i dagens inlägg :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0