sthlm

Ligger i sängen nu, har alldeles precis vaknat. Men jag skulle lika väl kunna somna om bara jag vänder mig om.
Men det är bättre att gå upp direkt så kanske jag till och med kan sola en stund i trädgården? Fast ifs, jag har inte ens rest mig upp och kollat genom fönstret om det är sol ens?! Men jag hoppas ;)

Idag har min syster åkt till sthlm, och självklart har jag tvingat på henne att handla lite till mig :D Blir ju så när vi bara har "standard" butikerna här hemma. Bl.a på Topshop måste hon fylla famnen med grejjer till mig! Vi har ju det närmst i Lund, man det är ju galet vilket litet utbud det finns där. Ser man nån sko man vill ha t.e.x så har dom ju bara fått in en strl av varje, så det kan man ju glömma. Lite synd faktiskt ..
Galet att hon har värsta förhoppningarna bara, hade jag haft så mycket pengar på mitt konto, då hade jag nog åkt till New york eller London ist :D

Får väl stiga upp och äta lite frukost nu, sen får jag hitta nån outfit till ikväll!

Kommentarer
Postat av: Kajsabajsa

jag får svara här istället för bdb för det går inte att skriva där ? haha min dator är nog lite knäpp ;) jag tror inte jag orkar sticka ut denna helgen eftersom jag inte känner mig helt bra sen imorgon ska jag jobba mellan 12-22 så det jag pallar noginte men tack för att du fråga :Doch duuuuu, när ska vi ses hjärtat ? :)

2009-05-15 @ 10:33:23

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0